ثبت شرکت
نوشته شده توسط : سید مرصاد دبیری

شرکت چیست و برای ثبت شرکت باید از کجا شروع کرد؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد ثبت شرکت تجاری داشته باشید ولی همواره این سوال ذهن خودتان شکل بگیرد که آیا من شرایط لازم برای ثبت شرکت را دارم؟ و یا اصلا باید برای ثبت شرکت از چه راهی وارد شد؟ و چه مراحلی را پشت سر گذاشت؟ و حتی اینکه آیا کسب و کار من نیاز به ثبت شرکت دارد یا خیر با ما باشید تا به جواب این سوالات خود برسید

بیشتر با مفهوم شرکت آشنا شویم در ابتدا باید با مفهوم شرکت آشنا شویم بدین معنی که شرکت به چه معناست. شرکت همان‌طور که از نامش مشخص است شرکت به اجماع دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی به منظور اجرای اهداف تجاری و کسب سود پس از کسر هزینه‌های صورت گرفته می‌گویند.

شرکت‌هایی که هدف آنها تجارت و یا اعمال تجاری نیست، شرکت‌های حقوقی یا مدنی نامیده می‌شوند شرکت برای ثبت شرکت از کجا شروع کنیم!؟ ثبت شرکت همانند دیگر کارهای اداری دارای روندی مرحله‌ای و بر اساس اصول و قواعد خاصی است. با پیشرفت تکنولوژی باعث شده روند ثبت شرکت خیلی سرعت پیدا کند برای مثال در گذشته شما مجبور بودید برای ثبت شرکت به سازمان ثبت شرکت‌های استان خود مراجعه کنید ولی هم‌اکنون شرایطی پدید آمده شما می‌توانید با ورود به سامانه ثبت شرکت‌ها مراحل ثبت شرکت را انجام دهید هرچند راه حلی ساده تر مقابل پای شماست، آن هم تماس با دفاتر ثبت شرکت‌ها همچون دفتر ثبت شرکت که در کمترین زمان شرکت شما را به ثبت می‌رسانند.

https://www.sabtsabt.com





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: